يرضى مين







يرضى مين يا حبيبى دة يرضى مين
يرضى مين يملى قلوبنا جراح وانين
عمر الفراق ما كان لينا ولا كنا لية
ماكنش لينا غير هوانا عايشين علية

مين كان يقول انا وانت
هايجى يوم نتخاصم فية
كان مستحيل صبح حقيقة
بس لآمتى هانرضى بية

ومين كان يصدق ان الفراق
ممكن يوم فى يقدر علينا
وياخد الفرحة من حياتنا
ويزرع شوك وعلية يمشينا

رد عليا عاتب فيا
لآمتى هانفضل متخاصمين
هى قلوبنا دى حاجة سهلة
ولا خصامنا دة يرضى مين

تعليقات