فين الطيبين فين يا دنيا الطيبين **مش لاقيهم هما فين راحوا وسابوا الدنيا فاضية**للكدابين والغدارين فين يا دنيا حلو البشر نفسى اشوف ليهم اثر ولا سوقهم ولى وجبر وراح زمان الطيبين اشتقنالهم والله يا دنيا** حبايبنا بتوع زمان اللى كانوا بيحلوا الدنيا** وبيملوها علينا حنان ابكى يا عين بحرقة عليهم مش لاقين تراب رجليهم مين يا يا دنيا ياخدنا ليهم من يوم مارحوا مفيش امان فضيتى يا دنيا ومرارتى**والحلو فيكى شيئ نادر لا فيكى حد بنشتاق لة **ولا قلب طيب يتعاشر واهى ايام بنقضيها ما فيكى حاجة تحليها حتى الفرحة بتاخديها والحزن فيكى مالوش اخر
تعليقات
إرسال تعليق