ويلك يا جاحد




 

اية اللى انت بتعملة

 

   وازاى قدرت تعملة

 

                يا جاحد الوالدين

 

دة انت كنت حياتهم

 

  ازاى بقسوة رمتهم

 

                فى دار مسنين

 

 

 

بقى دة رد الجميل

 

   ترد الحنان بالويل

 

            بدل ما ترضيهم

 

بقى دى  هى مكافئتهم

 

    ونهاية  خدمتهم

 

             تعمل كدة فيهم 

 

 

 

  كنت ضعيف قوك

 

     ومن خيرهم كبروك

 

          وياما تعبوا عشانك

 

حرقت لية قلوبهم

 

 خيبت  لية املهم

 

           يا مغرور بزمانك

 

 

 

   رمتهم وعشان مين

 

    و مكانهم جوة العين

 

          بكرة تشوف يا جاحد

 

     كلة سلف ودين

 

      يا جاحد الوالدين

 

            وعملك كلة قاعد

 

 

 


 

 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علمنى اغنيلة معدلة

فين الطيبين

اتصل بنا