recent
أخبار ساخنة

ماتصدقنيش

كراكيب أشرف صالح
الصفحة الرئيسية


ماتصدقنيش

 

ابدء معاك منين

وعذابى معاك سنين

لو احكى عن عذابى

مايكفنيش  عمرين

 

بحبك وبكرهك

كرهاك وبعشقك

عيزاك  وبرفضك

واشتاقلك  واهجرك

 

حبيتك وكرهتك

وظلمتنى  وسامحتك

وقولت من  عذابى

يا ريت ماكنت عرفتك 

 

شكيت لربى منك

من اللى شوفتة منك

وقولت هابعد عنك

لقتنى ببعد  عندك

 

حيرت معاك  مشاعرى

وتعبت روحى  وقلبى

معرفش  ان كنت بضحك

ولا عارفة ان كنت ببكى

 

ماليت عمرى باهاتى

كرهتنى فى  حياتى

خلتنى اندم  وافكر 

أعيد معاك  حساباتى

 

 شوفتك وأنت  بتستمتع 

بعيونى  وهى  بتدمع 

واقول مش دة حبيبى

مسير  حبيبى  يرجع

 

ابعد عنى  وقرب

جرح قلبى  وعذب

الغلطة غلطة قلبى 

لا هالوم عليك ولا هاعتب 

 

كنت بجيبلك الف عذر

وانت مالكش اى عذر

وصبرت  عليك  لقتنى 

عايزة فوق الصبر صبر 

 

كنت اقرب منى لنفسى

واغلى كمان من نفسى

لكن يا خسارة  بقيت

همى  واحزانى   ويأسى

 

انا من غيرك هاعيش

لكن طير من غير ريش

وان قولت ف مرة كرهتك

ارجوك  ماتصدقنيش





 


google-playkhamsatmostaqltradent