انا انسان



 

مش هاسكت تانى   ابدا يا زمانى

             ان  الاوان

   يطلع صوتى     ويموت سكوتى

            فى اى مكان

 

   مش هارضى انى    يتقل  منى

          عشان   الوان

    ومهما يكون  هاتحدى  الكون

             دنا انسان

 

 رافض ذلى واهانتى  انسان وليا كرامتى

       حقى  ولازم  اعيش

حقى وعنة هادافع وارفض بشدة وامانع

      اى  نوع    تهميش

 

    انا زيي  زيك   مافرقش  عنك

          فى  اى حاجة

     ويمكن  اكون  افضل  منك

         فى كل  حاجة

 

     اللى يفرقنا    ويميز بينا

        مين  فينا  انسان

     مش الوانا   ولا  اشكالنا

         هو   الانسان






 

ا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

علمنى اغنيلة معدلة

فين الطيبين

اتصل بنا